TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fremtidig ledelse af Mad Foxes

Go down 
ForfatterBesked
[MadFoxes]Maro




Antal indlæg : 15
Localisation : Middelfart
Registration date : 22/05/08

Fremtidig ledelse af Mad Foxes Empty
IndlægEmne: Fremtidig ledelse af Mad Foxes   Fremtidig ledelse af Mad Foxes Icon_minitimeSøn Jun 29, 2008 3:15 pm

Der har tilsyneladende været en del tvivl om, hvem lederen af Mad Foxes er i øjeblikket. For at der ikke opstår flere misforståelser, vil dette nu blive gjort klart.

Som de fleste af jer ved, er jeg på vej til Irak og traditionen tro, har jeg overdraget holdet til min næstkommanderende. Hermed er Jesper Pedersen fungerende gruppefører for Mad Foxes med Søren Andersen som NK.

Jesper har fungeret som NK for mig, næsten siden holdets spæde begyndelse. Han har raget al den viden til sig, han overhovedet har kunne komme afsted med og trods det, at han ikke har erfaring fra hverken forsvaret eller hjemmeværnet, har han vist sig som en særdeles habil og stabil støtte, jeg altid har kunne stole på.
Der er ingen tvivl om, at Jesper stadig kan lære en del - det kan jeg også stadig selv - men han har udviklet sig meget og fortsætter med at gøre det, så jeg har ingen betænkeligheder ved at overdrage holdet til ham.

Søren er under uddannelse som GF for en MOTINFGRP ved hjemmeværnet og har nogle gode værktøjer med sig derfra. Han har selv bedt om tjansen som NK, fordi han mente, det kunne udvikle ham som befalingsmand og jeg har derfor fuld tiltro til, at han går op i opgaven og har tænkt sig at yde Jesper den bedst mulige støtte.

Et hold fungerer ikke uden leder og en leder er kun så god, som de informationer han har og de handlinger han udfører på baggrund af dem. Jeg vil derfor bede folk (både internt på holdet og eksternt) respektere kommandovejen og tage kontakt til Jesper eller Søren, hvis i har spørgsmål, kritik eller andet rettet mod holdet, præcist som i altid har gjort med mig.

Indtil vi som hold melder andet ud, vil ledelsesstrukturen i Mad Foxes se således ud:

Gruppefører: Jesper Pedersen
Næstkommanderende: Søren Andersen

Hvad angår min rolle på holdet, så er den endnu uafklaret. Indtil jeg melder ud om andet, vil jeg fungere som en slags ekstern rådgiver for Jesper og Søren. De næste 3 måneder er jeg derfor at betragte som afgået fra holdet og bliver jeg stillet spørgsmål vedrørende holdet, vil i blive omdirigeret til GF eller NK.
Med andre ord: Tag direkte kontakt til dem med det samme. I ender i sidste ende hos dem alligevel, hvis i vil have et svar!

Så skulle der ikke være flere spørgsmål til det, men skulle nogen alligevel ligge inde med et enkelt eller to, kan de stilles her og så skal jeg besvare dem så godt, som jeg kan.

Mvh

Martin Maro Nielsen
Afgående GF - Mad Foxes
Tilbage til toppen Go down
[MadFoxes]Maro




Antal indlæg : 15
Localisation : Middelfart
Registration date : 22/05/08

Fremtidig ledelse af Mad Foxes Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidig ledelse af Mad Foxes   Fremtidig ledelse af Mad Foxes Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 1:38 am

Så er jeg endelig blevet færdig som stik-i-rend-dreng for Jægerkorpset og jeg tager over som fører for Mad Foxes igen. Jesper er igen min NK og alt er ved det gamle.

Jeg ser frem til at arbejde mere sammen med jer fremover.

Mvh

Maro
Tilbage til toppen Go down
 
Fremtidig ledelse af Mad Foxes
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Annonceringer :: Nyheder-
Gå til: