TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 spil i løsning søndag den 13

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

spil i løsning søndag den 13 Empty
IndlægEmne: spil i løsning søndag den 13   spil i løsning søndag den 13 Icon_minitimeTirs Jul 08, 2008 9:16 am

fik en sms om at der er spil hos M.O.D i løsning den 13 vil da godt vide hvor banen er så tager jeg bussen der ud og står af ved brugsen
med midre det er for langt fra der men kan i ikke lige give en adresse så jeg ved hvor det er
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

spil i løsning søndag den 13 Empty
IndlægEmne: Sv: spil i løsning søndag den 13   spil i løsning søndag den 13 Icon_minitimeOns Jul 09, 2008 5:41 am

Adr. er krollerup vej 17 eller 19 kan faktisk ikke huske det Smile Men ellers 108'eren køre tæt på og ellers er løsning kun 3 km derfra så rask løb skal du nok nå det Very Happy Ellers finder vi ud af noget med et pickup. Wink
Tilbage til toppen Go down
Nts
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nts


Antal indlæg : 52
Age : 37
Localisation : Varde
Registration date : 02/05/08

spil i løsning søndag den 13 Empty
IndlægEmne: Sv: spil i løsning søndag den 13   spil i løsning søndag den 13 Icon_minitimeOns Jul 09, 2008 9:31 am

Hvor er det henne og hvad for en slags bane er det?
Tilbage til toppen Go down
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

spil i løsning søndag den 13 Empty
IndlægEmne: Sv: spil i løsning søndag den 13   spil i løsning søndag den 13 Icon_minitimeOns Jul 09, 2008 2:16 pm

hvis jeg tager 108 kommer den tæt på i kragelund og på merringvej
hvilken af de 2 er tættest
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

spil i løsning søndag den 13 Empty
IndlægEmne: Sv: spil i løsning søndag den 13   spil i løsning søndag den 13 Icon_minitimeTors Jul 10, 2008 3:03 am

Jamen det er en skovbane med en år igennem og så den MEGET grøn så lidt vietnam over det Smile jeg tror der er nogle billeder på tbab's hjemmeside tror jeg.

Med hensyn til bus så er der et stop i krollerup og tættere på kommer du faktisk ikke.

Det skal dog siges at det er stadig usikkert om jeg kan deltage for jeg har måske fået en afbudsrejse, men alt afhængig hvornår afgangen er kan jeg komme med. Men hvis den ligger sådan at jeg ikke kan, skal det da ikke forhindre jer andre i at have en god dag i det grønne Very Happy Men jeg vender hurtigt tilbage så snart jeg ved mere.
Tilbage til toppen Go down
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

spil i løsning søndag den 13 Empty
IndlægEmne: Sv: spil i løsning søndag den 13   spil i løsning søndag den 13 Icon_minitimeTors Jul 10, 2008 5:49 pm

Jeg har lige fået en billet til tyrkiet og tager afsted her om 4 timer så jeg kommer ikke med på søndag. Men kent overtager styringen sammen med palme og mc på søndag. men vil bare ønske jer god tur på søndag og jeg ville virkelig gerne være der, men så må vi arrangere noget igen. Men jeg skal nok tænke på jer når jeg sidder i 30 grader med en kold i hånden Wink Just over and out Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spil i løsning søndag den 13 Empty
IndlægEmne: Sv: spil i løsning søndag den 13   spil i løsning søndag den 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spil i løsning søndag den 13
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: Arrangementer-
Gå til: