TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Træningsdage men M F

Go down 
ForfatterBesked
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Træningsdage men  M F Empty
IndlægEmne: Træningsdage men M F   Træningsdage men  M F Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 9:40 pm

af [MadFoxes]Maro skrevet maj 24th, 2009, 8:42 pm

Hej alle

Efter en veloverstået træningsweekend hos Iversen (dog med begrænset deltagelse, delvist grundet sen udmelding) har vi på Mad Foxes snakket om, at vi gerne vil have gang i noget mere træning og uddannelse. Det er der flere årsager til.
For det første er det en mulighed for at blive bedre og på den måde "vinde" flere slag, når vi er til milsim.
For det andet er det en oplagt chance for, at Mad Foxes og T.B.A.B. kan blive spillet tættere sammen og for det tredje styrker det sammenholdet.

Som et forsøg er vi blevet enige om, at der for eftertiden vil være træning hos Iversen hver 2. søndag. Tilmelding vil ikke være nødvendig. Man møder bare op kl. 1000 med alt sit grej og så justerer vi træningen/uddannelsen efter, hvem og hvor mange, der kommer. Træning/uddannelse behøver ikke nødvendigvis at være "kedelig" undervisning eller ren tørtræning, men kan også sagtens være hyggeskydning nede i Iversens skov, hvor man så bare giver hinanden tilbagemeldinger på, hvordan det er gået.

Jeg vil personligt for så vidt muligt forsøge at stille hver gang og håber, at de øvrige førere/NK'er vil gøre det samme, så vi efterhånden kan opnå muligheden for at have flere instruktører i gang på én gang. Hvis der er andre, der ligger inde med noget viden, de gerne vil dele ud af, er der også mulighed for at lave tema-træning. Jeg ved bl.a., at Lund fra Mad Foxes skulle være ret ferm til sådan noget med førstehjælp osv. Det kunne være sejt nok, hvis nogen andre end mig kunne instruere i noget! Jeg ved jo ikke alt...

Første gang bliver søndag d. 7/6. Vi starter som sagt kl. 1000 og bliver ved, indtil folk ikke gider mere.
For fremtiden vil alle arrangementer og ændringer til disse blive postet her og det er ligeledes her, folk kan komme med forslag til ting, vi kan prøve af derude eller forespørgsler på undervisning/undervisningsmateriale. Efter hvert søndagsarrangement vil de foregående 2 ugers posts blive slettet og vi starter forfra op til næste træningsdag.

Vel mødt
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
 
Træningsdage men M F
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: Arrangementer-
Gå til: