TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ

Go down 
+4
rasmus
Nts
M.O.D
TEAM.BAD.ASS.BALL
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeLør Maj 03, 2008 1:52 am

Så er det blevet vores tur...
Så FTF indviterer hermed til MIL-SIM i Varde tn fra d.24/5-25/5

Vi vil sætte en grænse på 100 mand da vi ikke mener scenariet kan trække 160 mand som der dukkede op i varde sidste gang. Sidste tilmeldingsfrist vil være d.17/5 så vi lige har ugen op til, til at opdele hold og finpudse tidsplanen.
Tildmelding skal foregå ved at sende undertegnet en PM på dette forum, med antal og sløring. Jeg ser helst at hold tildmeldes af en omgang så jeg kan holde styr på posten, så saml holdtildmeldingen i en PM.

Prisen er 100,- pr mand og skal betales forud, denne betaling bekræfter jeres tilmelding til scenariet.

Tilmeldte hold skal indbetale til flg konto:

Sparrekassen Sjælland
0521-0183363

Holdene bedes selvf. betale samlet.
Dvs. 8 mand fra samme hold ikke indbetaler hver især, men samlet.
Og de skal mærke deres indbetaling med holdnavn,antal og camo
Foreksempel: FTF, 8, flecktarn


MERE

Godt Her følger lidt om historien. (enhver lighed med faktiske hendelser eller steder er utilsigtede og ikke forfatterens hensigt

Kari= Besættende styrke
Nari= Indsatsstyrker

Vi befinder os i Nari dette er et lille land med store naboer. Igennem historien har de flere gange været besat af fjendtlige nationer. Dette skyldes både at Nari har en stor naturreserve af diamant og andre ædle stoffer og at landet ligger taktisk godt, i forhold til angreb på de omkringliggende nationer.

Grundet dette har landet tradition for modstandbevægelse og guerillakrigsførelse. Nari´s proffesionelle hær er en lille specialhær, som normalt bruges til udsendelse.

For 6 måneder siden begyndte overtagelsen af Nari fra nabo nationen Kari. Kari er drevet af et diktatorisk militærstyre, med overhovedet General Uttabo. Uttabo sendte i en storstilet aktion store dele af sin hær ind over grænsen til Nari, hvor de hurtigt fik kontrol over millitære knudepunkter samt konventionel kommunikation. Nari´s modstand var kort og nærmest meningsløst overfor overmagten. Det lykkedes store dele af Nari´s proffesinelle hær at trække sig over grænsen til nabolandet Yekrut, hvor de de sidste 6 måneder har udført små men effektive operationer. Yekrut yder ikke officielt millitær støtte til Nari, men oprører samt Naris fungerende hær både operere fra Yekrut og de lider ikke nød i forsyninger.

Der har været fordømmelser af sittuationen fra alle politiske side, dog er det kun Yekrut der yder hjælp til Naris hær.


Venlig Hilsen
FTF


Sidst rettet af TEAM.BAD.ASS.BALL Lør Maj 03, 2008 1:55 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: tilmeldning varde   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeLør Maj 03, 2008 1:52 pm

som det er skrevet i overstående er det vigtig at man, vi bliver tilmeldt samlet. og da man skal indsætte det samlet beløb på en konto på sjælland
er mit forslag at hvis jeg skal tilmelde holdet. at man vær især indsætter sit tilmeldings beløb (100 dkr) samt navn så det er muligt at se hvem er skal med.
på reg.nr. 7681 konto. nr. 346213. dette kan også gælde M O D.
SIDSTE FRIST for indbetaling vil være. onsdag den.14 maj. og dem der ikke har indbetalt. inden for fristen kommer ikke med. og jeg skal have lidt hjælp med dette da min mobil er fuck up og jeg ved ikke hvornår jeg får den så hjælp lige med at fange så mange som muligt, så vi får stor fremmøde. til varde. DET ER JO TOP NICE NÅR VI ER SÅ MANGE SOM VI VAR I KARUP.

SG.MADDOG.NK. king

SÅ DET DER VEDRØRE VARDE SPILLET er vi nød til at klare her på tråden. Shocked

det vil også være cool hvis folk lige ville skrive om de har tænkt sig at deltage. Shocked Very Happy Cool
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 3:18 am

Som udgangspunkt er vi 4 MOD'er som er klar men får lige bekræftet antallet hurtigst muligt. Desuden håber vi på at have et køretøj til dette milsim Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 8:20 am

M.O.D skrev:
Som udgangspunkt er vi 4 MOD'er som er klar men får lige bekræftet antallet hurtigst muligt. Desuden håber vi på at have et køretøj til dette milsim Twisted Evil
DET LYDER SUPER COOL. men skal jeg klare jeres tilmelding skal i bare smide pengende på kontoen ovenfor samt jeres navne. Wink så klare jeg den.
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: T.B.A.B   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 10:27 pm

HEEY HEEY dem fra holdet må godt komme ud af starthullerne så vi kan få et overblik over hvor mange vi kan blive til milsimet i varde. Shocked
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Nts
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nts


Antal indlæg : 52
Age : 37
Localisation : Varde
Registration date : 02/05/08

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 8:07 am

Jeg er klar.. Skulle vi bare overføre til din konto?
Tilbage til toppen Go down
Nts
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nts


Antal indlæg : 52
Age : 37
Localisation : Varde
Registration date : 02/05/08

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 8:10 am

Ham jonas og thomas som var med i karup vil gerne med igen. Skal jeg bare få dem til at overføre 100 kr til din konto eller?
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 1:31 pm

Nts skrev:
Ham jonas og thomas som var med i karup vil gerne med igen. Skal jeg bare få dem til at overføre 100 kr til din konto eller?

jep pr.mand. også navn på dem der indbetaler så jeg kan holde styr på hvem der skal med Shocked Wink Very Happy hvad med sonny ser vi også ham i varde
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
rasmus
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
rasmus


Antal indlæg : 56
Registration date : 29/03/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 2:46 pm

hej jeg regner med at jeg tager med til milsim varde, og jeg medbringer en. så to styks her fra horsens.
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 10:09 pm

rasmus skrev:
hej jeg regner med at jeg tager med til milsim varde, og jeg medbringer en. så to styks her fra horsens.
jep COOL bare i gør som der står her i tråden med betaling og navn på den ovennævnte konto inden den 14 maj så er det super. Cool
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Nts
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nts


Antal indlæg : 52
Age : 37
Localisation : Varde
Registration date : 02/05/08

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 06, 2008 9:47 am

TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
Nts skrev:
Ham jonas og thomas som var med i karup vil gerne med igen. Skal jeg bare få dem til at overføre 100 kr til din konto eller?

jep pr.mand. også navn på dem der indbetaler så jeg kan holde styr på hvem der skal med Shocked Wink Very Happy hvad med sonny ser vi også ham i varde


Okay.. Ja regner med han skal med Smile

Exclamation Edit Overført 200 kr for mig og Sonny Smile

Exclamation Edit Thomas og Jonas har fået konto nr og får overføret snarest Smile
Tilbage til toppen Go down
rasmus
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
rasmus


Antal indlæg : 56
Registration date : 29/03/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 06, 2008 1:34 pm

hej kromanså har jeg overført penge til dig, for milsim og briller. Så skulle det være i orden. og han hedder Lars ham jeg tager med. vi ses
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 06, 2008 10:33 pm

rasmus skrev:
hej kromanså har jeg overført penge til dig, for milsim og briller. Så skulle det være i orden. og han hedder Lars ham jeg tager med. vi ses
det er sku sådan det skal være gutter pt er vi 10 stk der skal til varde.super cool at folk kan melde ud i ordlig tid så det hele ikke skal nås i sidste øjeblik i er sku nogle super gutter så mangler vi bare at få en ud meldning fra de sidste fra holdet. liste PT. NTS,´sonny, Kent, CB,johans, thomas, rasmus +lars, mark ,maddog. ,Very Happy Very Happy Very Happy

og de 3 faste fra M O D. Cool

nicki finder du ud af i dag om martin og ham fra skanderborg skal med og får overført penge til spillet. Shocked

mulle mand gi lyd afro regner også at høre fra lasse snarest. Shocked


Sidst rettet af TEAM.BAD.ASS.BALL Tors Maj 08, 2008 10:13 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 06, 2008 11:07 pm

Vi blir desværre kun 3 alligevel og vi når ikke at få et køretøj Crying or Very sad Vi har fundet ud af at de er ved at lave reglerne således at køretøjer skal være indregistreret for sikkerhedsmæssige årsager, og jeg har ikke lige råd til at have en ekstra bil pt Neutral Men du får lige pengene hurtigst muligt mister Kromann Very Happy Wink
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTors Maj 08, 2008 10:16 pm

TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
rasmus skrev:
hej kromanså har jeg overført penge til dig, for milsim og briller. Så skulle det være i orden. og han hedder Lars ham jeg tager med. vi ses
det er sku sådan det skal være gutter pt er vi 10 stk der skal til varde.super cool at folk kan melde ud i ordlig tid så det hele ikke skal nås i sidste øjeblik i er sku nogle super gutter så mangler vi bare at få en ud meldning fra de sidste fra holdet. liste PT. NTS,´sonny, Kent, CB,johans, thomas, rasmus +lars, mark ,maddog. ,Very Happy Very Happy Very Happy

og de 3 faste fra M O D. Cool

nicki finder du ud af i dag om martin og ham fra skanderborg skal med og får overført penge til spillet. Shocked

mulle mand gi lyd afro regner også at høre fra lasse snarest. Shocked
OBS. der kan gå en til to bankdage ved overførelse hvis pengende ikke er sat direkte ind på kontoen derfor er det VIGTIG ikke at vente til sidste øjeblik. Shocked Shocked Shocked
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeLør Maj 10, 2008 1:05 pm

kan nok ikke nå at komme med da økonomien stopper mig lige pt skal have købt et par ting inden jeg skal med igen ser om det kan nåes snart men lover ikke noget
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeMan Maj 12, 2008 10:12 pm

Nobikanu-T.B.A.B skrev:
kan nok ikke nå at komme med da økonomien stopper mig lige pt skal have købt et par ting inden jeg skal med igen ser om det kan nåes snart men lover ikke noget
cool bare man melder ud Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeMan Maj 12, 2008 10:15 pm

så mangler vi bare at høre fra nicki martin,lasse, johanas og thomas. så har vi styr på hvem der skal med. Shocked SIDSTE FRIST FOR INDBETALING ER I MORGEN. Shocked
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 13, 2008 3:38 am

TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
så mangler vi bare at høre fra nicki martin,lasse, johanas og thomas. så har vi styr på hvem der skal med. Shocked SIDSTE FRIST FOR INDBETALING ER I MORGEN. Shocked

Har overført 300 kr til dig kroman For Mig MC og palme!
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 13, 2008 12:23 pm

M.O.D skrev:
TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
så mangler vi bare at høre fra nicki martin,lasse, johanas og thomas. så har vi styr på hvem der skal med. Shocked SIDSTE FRIST FOR INDBETALING ER I MORGEN. Shocked

Har overført 300 kr til dig kroman For Mig MC og palme!
det er modtaget signal slut Wink
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 13, 2008 9:45 pm

har fået betaling fra M O D og 7 fra T.B.A.B. det er et no go for dem der ikke har betalt i dag da jeg skal have sendt vores tilmelding I DAG Shocked så hvis det skal nås i dag skal de sættes direkte ind i alm brandt bank Shocked DER ER KUN PLADS TIL 4 MERE da der er tilmeldt 96
derfor var det vigtig at få en hurtig tilmelding. så dem der ikke har nået det kommer ikke med, og jeg har sku været ude i god tid men der er nogle der hænger i bremsen. Sad
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Sonny T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 27
Age : 39
Localisation : Esbjerg Havn
Registration date : 27/04/08

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeOns Maj 14, 2008 2:38 am

NK vil du ikke smide den endelige liste op senere i dag, ang. hvem vi kommer.??
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: liste for deltager milsim varde den 24-25 maj   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeOns Maj 14, 2008 11:05 am

N T S , SONNY , KENT , CB . MULLE, BRIAN , MARTIN, THOMAS, JONAS, MARK , MADDOG.

PLUS DE 3 FRA M O D JUST, PALME, MC. Very Happy Cool Twisted Evil

så det ser jo godt ud, betaling er også på plads mangler bare en pm på det eller at F T F asjouføre listen på milsim.dk afro :


Sidst rettet af TEAM.BAD.ASS.BALL Tors Maj 15, 2008 10:19 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeOns Maj 14, 2008 11:59 am

ok nåede det gg så nu venter jeg bare på at få mine kugler fra hardballshoppen.... ER det ikke noget med at i varde må man kun bruge sorte kugle ???? hvad med kørsel er der nogen det kan samle mig op her i vejle gg
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeOns Maj 14, 2008 10:13 pm

Nobikanu-T.B.A.B skrev:
ok nåede det gg så nu venter jeg bare på at få mine kugler fra hardballshoppen.... ER det ikke noget med at i varde må man kun bruge sorte kugle ???? hvad med kørsel er der nogen det kan samle mig op her i vejle gg
jo brian vi er ved at have det hele på plads. og der bliver også smidt et afgangs tidspunkt her i forumet snarest. Shocked Cool seneste ny F T F har sat os på listen,godt nok som 12 T.B.A.B men det er jo nok fordi det sidste tekst i overførelsen ikke er kommet med det er noget med ca.20 tegn.så M O D står sammen med os håber ikke det gør noget bare vi alle kommer med
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTors Maj 15, 2008 3:13 am

ja jeg må som sagt melde pas... havde glemt jeg skulle være moment for nogle HBU'er til deres kontrol øvelse...
og så noget patrulje øvelse bagefter

Desværre
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTors Maj 15, 2008 4:00 am

TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
Nobikanu-T.B.A.B skrev:
ok nåede det gg så nu venter jeg bare på at få mine kugler fra hardballshoppen.... ER det ikke noget med at i varde må man kun bruge sorte kugle ???? hvad med kørsel er der nogen det kan samle mig op her i vejle gg
jo brian vi er ved at have det hele på plads. og der bliver også smidt et afgangs tidspunkt her i forumet snarest. Shocked Cool seneste ny F T F har sat os på listen,godt nok som 12 T.B.A.B men det er jo nok fordi det sidste tekst i overførelsen ikke er kommet med det er noget med ca.20 tegn.så M O D står sammen med os håber ikke det gør noget bare vi alle kommer med

Det helt ok bare vi kommer med Smile
Tilbage til toppen Go down
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeFre Maj 16, 2008 6:30 am

skal lige have fundet en at køre med så hvis der er plads i bilen så send lige en PB eller et kald
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
Nts
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nts


Antal indlæg : 52
Age : 37
Localisation : Varde
Registration date : 02/05/08

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 20, 2008 2:09 am

Har lige læst reglerne igemmen med at være medic.. Jeg er klar på at være medic i varde hvis vi kan ha flere.. Har armbånd og bandage.. Men ved ikke om hvor mange gunners vi har? Vi har vel ingen sniper?
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitimeTirs Maj 20, 2008 8:39 am

Nts skrev:
Har lige læst reglerne igemmen med at være medic.. Jeg er klar på at være medic i varde hvis vi kan ha flere.. Har armbånd og bandage.. Men ved ikke om hvor mange gunners vi har? Vi har vel ingen sniper?
sniper jo hvis mulle møder op lør. ellers er vi 11 T.B.A.B
hvis vi tæller thomas og johan med. er det ikke en medic for hver 3 mand eller er det for hver 4 mand kan ikke lige huske det. Embarassed
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Sponsoreret inhold





MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ   MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
MILSIM VARDE DEN 24-25 MAJ
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: Arrangementer-
Gå til: