TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 hej hej

Go down 
+3
Bøgelund(B.A.B)
Nobikanu-T.B.A.B
T.C
7 deltagere
ForfatterBesked
T.C
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 75
Age : 45
Localisation : Right here
Registration date : 06/03/07

hej hej Empty
IndlægEmne: hej hej   hej hej Icon_minitimeTirs Mar 06, 2007 2:01 pm

så er der ny spille sted,,starter d11/3 i alminde...
har været med jer nogle gange,og har snakket om at vi måske kunne få 4-5ha grund at spille på.. der er haller,stor skov,græntræ bælter,en å,sump,masser af plads til effekter.. kom med på søndag (det er gratis den dag)og få stor indflydelse ang opsætning af banen/baner..

Til kromand,det er mig der skal købe den uniform du har liggende. var i vandel med jer forrig søndags sammen med lars. ham der har skaffet stedet vil gerne snakke med dig ang stedet. skriv en pm/eller ligende ang mobil nr..det er meget stort og fedt..

der er strøm,kommer borde og stole,grill,ja et "klubhus" kan vi lave.. for en 50´er monster billigt..

jeg er ved at få sendt en masse billeder som vi tog af stedet,uploader dem når de er modtaget..

skriv hvis i er interreseret,,så kommer adressen også altså det starter på søndag,håber i vil tage med os.. det er virkeligt et fedt sted..
Tilbage til toppen Go down
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

hej hej Empty
IndlægEmne: Sv: hej hej   hej hej Icon_minitimeTirs Mar 06, 2007 2:13 pm

Glæder mig til at se om i kan lide det område i Almind og til at møde jer, har hørt rigtig meget godt om jer
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
T.C
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 75
Age : 45
Localisation : Right here
Registration date : 06/03/07

hej hej Empty
IndlægEmne: ---   hej hej Icon_minitimeTirs Mar 06, 2007 2:21 pm

det er så gutten der har fundet stedet til os.. han glæder sig meget til at spille igen..
Tilbage til toppen Go down
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

hej hej Empty
IndlægEmne: Sv: hej hej   hej hej Icon_minitimeOns Mar 07, 2007 4:17 am

hold da op det lyder top nice...
der er spil i gudsø på søndag men vil sq hellere derud da det lyder mega fedt...

melding hva sys folk...?
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

hej hej Empty
IndlægEmne: Sv: hej hej   hej hej Icon_minitimeOns Mar 07, 2007 6:11 am

Har snakket med med chefen og det er gratis hvis i kommer d11/3 da det er første gang der vil blive spillet der ude
Jeg vil sørge for at der er mulighed for at lave kaffe og et sted at smide evt madpakke på køl.. der er mulighed for at få låst værdigenstande inde og håber at vi kan nå at få fat i nogle sodavand som vil blive solgt på stedet til omkring 5 kr stykket

Hvis i vil høre nærmere om stedet kan i ringe til mig på 20439971 ellers er jeg i en Tattoobutik i vejle på vestergade 37c og der er det muligt at se billederne indtil de evt bliver uploaded (kan ikke finde ud af det )gg

i kan se et overblik over det på de gule sider søg på møsvråvej 60 almind og klik på kort og luftfoto der vil være en rød prik over huset men grunden er rundt langs det naturlige hegn helt ned til skoven.

vi får selv mulighed for at bestemme hvordan banen og området kommer til at se ud har bla snakket med chefen om at grave skyttegrave og få nogle skurvogne og campingvogne ..



Glæder mig til at komme i gang med at spille og håber på at møde folkene gg

mvh Brian Langballe

P.s spiller med en SAR taktik rifle 2.. m. 5,6x56 redligthscope og en sig sauer p226 full metal....Har også en dessert eagle m blowback men magasinet er i stykker lige pt

Har ikke fået lavet noget ved dem endnu gg men regner med at tune min riffel så snart jeg finder ud af hvordan man gør gg
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
Enøe TBAB




Antal indlæg : 5
Registration date : 08/02/07

hej hej Empty
IndlægEmne: Sv: hej hej   hej hej Icon_minitimeOns Mar 07, 2007 8:59 am

Hejsa...

Jeg har været med ude og se stedet, og det er den største bane jeg ha set til dato. Ca 2, måske 3 gange så stor som gudsø, men indtil vidre er det kun woodland, men detr er masser af det. Men det er jo også første gang. Jeg er frisk til at ta derud, hvis jeg har fået min mp5 igen fra rep.

Men lad os finde nogle folk, og lad os prøve banen efter... lol! afro clown pig
Tilbage til toppen Go down
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

hej hej Empty
IndlægEmne: Sv: hej hej   hej hej Icon_minitimeTors Mar 08, 2007 6:27 am

Hey M.O.D vil meget gerne komme. Vi har meldt afbud til gudsø så vi stiller 8 kampfriske gutter og vi glæder os Very Happy Det lyder til at kunne blive mega fedt så self er vi klar.. afro
Tilbage til toppen Go down
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

hej hej Empty
IndlægEmne: Sv: hej hej   hej hej Icon_minitimeTors Mar 08, 2007 7:15 am

hey hey igen...
skal lige høre om der er nogen der gider samle mig op på søndermarken i vejle...?
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

hej hej Empty
IndlægEmne: .   hej hej Icon_minitimeTors Mar 08, 2007 11:36 am

alt indfo vedr.ny bane forgår på tråden ny bane aldså vil man melde sig til så er det der det skal forgå.det er lettes at styrre.:D

SGT: MADDOG
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

hej hej Empty
IndlægEmne: Sv: hej hej   hej hej Icon_minitimeTors Mar 08, 2007 5:15 pm

er helt vildt frisk på det men skal ordne det med min bil søndag. lidt vigtigt for mig Razz men håber det bliver bragt iorden allerede lørdag aften så jeg kan komme med
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
Sponsoreret inhold





hej hej Empty
IndlægEmne: Sv: hej hej   hej hej Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hej hej
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: Arrangementer-
Gå til: