TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Empty
IndlægEmne: MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.   MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Icon_minitimeOns Mar 11, 2009 2:42 pm

Opklaring Danmark - 1.OE

Da Opklaring Danmark, har fået nye medlemmer der skal optrænes og vi har valgt og åbne "Kursus 1" for alle.
Vi vil fokusere på at få uerfarne milsimmer til at få en mulighed for at gennemfriske/lærer nogle færdigheder, som ville være til stor gavn for milsimmere. Vi vil give jer indsigt i hvordan i skal forholde jer under naturens barske vejr og lærer jer basale militære færdigheder.
Hvis i søger ind på holdet bedes i venligst oplyse det inden kursus start.
Arrangementet kommer til at foregå på Skarild eller Hvorup øvelses terræn. Fra 21-22 marts 2009 fra 1200 lørdag til 1200 søndag
Under kursusset vil vi gennemgå:

-Opvarmning
-Formationer
-Skyttens selvkontrol:
-Radiolære:
-Kortlære:
-Oprettelse af BSO:
-Proviantering:

Pakkeliste sendes ved tildmelding
Under dette kursus skal der benyttes biokugler
Pris pr. person er 70,-


Da dette er uden for normal spil dækker klubkassen ikke for deltagelse
i dette Arrangement. Men har det stadig holdets intresse ,skal jeg have besked her i tråden i går Very Happy så jeg kan finde ud af hvor mange der vil være med for det beskedne beløb af 70 dkk (jydedoller)
Vi ville sikkert kunne få MEGET glæde af at deltage cheers
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
T.C
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 75
Age : 45
Localisation : Right here
Registration date : 06/03/07

MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.   MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Icon_minitimeSøn Mar 15, 2009 5:52 am

Jeg må dsv melde fra imod min egen vilje,men er lovet ud den weekend Sad Sad æv æv æv..
Det lyder ellers som om at der kunne læres en del på det døgn,og det komer nok ikk til at ske igen,men lær noget som i kan lære fra jer bagefter..
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.   MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Icon_minitimeSøn Mar 15, 2009 12:39 pm

TC det går nok med den opbakning der har være i denne tråd Shocked , det er allerede i den kommende weekend og du er den enestet der har skrevet i tråden, og jeg er ved at drukende i overarb. så jeg har meddelt 1.OE
at vi ikke kommer. Sad


Sidst rettet af TEAM.BAD.ASS.BALL Ons Mar 18, 2009 12:56 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
T.C
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 75
Age : 45
Localisation : Right here
Registration date : 06/03/07

MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.   MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Icon_minitimeOns Mar 18, 2009 8:36 am

Ja det er lidt flad at der ikke er nogen der svare på de indlæg der bliver lavet,er holdet ved at være døden nær eller???
Brian svare heller ikk når man skriver/ringer..
Det er nærmest kun dig man kan få fat på lige fortiden.
Jeg tager ud og spiller her om 14dg,håber der er nogen der vil til vissingbjerg..
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.   MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Icon_minitimeOns Mar 18, 2009 12:55 pm

Bare det ikke er den 3-4 april fra lørdag kl 12 til søndag kl 12 der skal holdet mønstre for mig . cheers king nærmer info fås ved mig på 40 18 17 12.


DET ER NOGET VI IKKE MÅ GLIP AF Very Happy

SG.MADDOG.GF king
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
T.C
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 75
Age : 45
Localisation : Right here
Registration date : 06/03/07

MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.   MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Icon_minitimeTors Mar 19, 2009 8:08 am

Okay da,det lyder spændene Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Empty
IndlægEmne: Sv: MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.   MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
MILSIM KURSUS FOR BEGYNDER.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: Arrangementer-
Gå til: