TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Til alle TBAB'er

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeOns Apr 25, 2007 1:53 pm

Hey alle TBAB'er her er en liste til hva GF Bøgelund og NK Kromann stiller som krav vil alle medlemmer, vi ser at alle har flg. ting inden d. 1/7-07

1.
Min. 8 std mags vil sit våben (martin undtaget til sin g3)

2.
Udstyr skal være i dansk M/84 sløring (Altså kampvest, basis osv.)
Selve uni skal selvf oss være m/84.

3.
Alle skal have den nye grupperadio Midland Alan 42+ 27MHz
http://www.highcom.dk/shop/default.asp
skriv alan 42+ ved søg feltet..

4.
alle skal have udstyr til at kunne sove i en skov ved minus 20 grader

5.
VI skal have 4 frivillige til at være medic som skal have købt en taske til forbindinger...(P.S. det er ikk en røv tjans at være medic spørg selv mark..)

og flg medlemmer er dem vi mener er aktive og det her derfor gælder for, skriv hvis ikk mener at kunne klare det og derfor vil rykke ned på et inaktivt plan som hyggespiller på TBAB og ikk indgå i hovedstyrken vil Mil-Sim...

GF Bøgelund
NK Kromann
Finskytte Martin jensen
(LMG Skytte)Brian
Mark
Lasse
Nicolai
Torben
Rasmus
Lars
Morten

det var det tror jeg hvis du ikk står derop og mener du skal så send PM eller skriv her i tråden...
SLUT Bøgelund
Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeSøn Maj 13, 2007 5:00 am

WTF!! skal man have alt det for at være aktiv! mann klar lige det på en lærlinge løn og hav en lidt over middel bil imens Sad vil os være aktiv da jeg har mere tid men har fanme ikk penge til alt det kram Sad
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeSøn Maj 13, 2007 5:10 am

den radio der kan den ikk vente lidt og hva køster den vest der?? skal jo igang med at sælge lidt ud af mig grej for at få råd igen Sad
og hva har i nogle googles i vil anbefale til en der bruger briller standart Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
T.C
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 75
Age : 45
Localisation : Right here
Registration date : 06/03/07

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeMan Maj 14, 2007 11:29 am

Mulle_team.bad.ass.ball skrev:
WTF!! skal man have alt det for at være aktiv! mann klar lige det på en lærlinge løn og hav en lidt over middel bil imens Sad vil os være aktiv da jeg har mere tid men har fanme ikk penge til alt det kram Sad

det samme her.. har dsv ikk vundet i lotto.. udstyret skal nok komme iorden,men dælme ikk på så kort tid.. har 2 børn hus hund og konen er maler-lærling
Tilbage til toppen Go down
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeSøn Maj 20, 2007 12:02 am

det er altså ikk så slemt d adet blev lagt ud var der 2 måneder til...
Det er bare noget vi er nød til at gøre så alle er klar til milsim for hvis det bare kan indkøbes når folk vil har vi ikk alle med før om et år eller deromkring...
Men vi snakker om det i dag til spillet i vandel...
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: !   Til alle TBAB'er Icon_minitimeMan Maj 21, 2007 8:28 am

----->Det er bare noget vi er nød til at gøre så alle er klar til milsim for hvis det bare kan indkøbes når folk vil har vi ikk alle med før om et år eller deromkring<-----

syns det er noget værre fis skal man så finde et andet hold at spille på fordi man nu ikk har en øknomi der tillader det inden for det nærmeste tid!

skal man så bare fryses! det er jo forfanden ikk alle der er i hæren eller hjemmeværnet

syns ikk at det er en mand der kan tage stilling til det.

syns det er noget man snakker om som et HOLD og ikke bare som enkelt mand

surt opstød

men ja i et team bliver man enige om tingene inden noget vedtages og sådan som jeg har fårstået det ind til vidre er INTET vedtaget!
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: !   Til alle TBAB'er Icon_minitimeMan Maj 21, 2007 8:29 am

----->Det er bare noget vi er nød til at gøre så alle er klar til milsim for hvis det bare kan indkøbes når folk vil har vi ikk alle med før om et år eller deromkring<-----

syns det er noget værre fis skal man så finde et andet hold at spille på fordi man nu ikk har en øknomi der tillader det inden for det nærmeste tid!

skal man så bare fryses! det er jo forfanden ikk alle der er i hæren eller hjemmeværnet

syns ikk at det er en mand der kan tage stilling til det.

syns det er noget man snakker om som et HOLD og ikke bare som enkelt mand

surt opstød

men ja i et team bliver man enige om tingene inden noget vedtages og sådan som jeg har fårstået det ind til vidre er INTET vedtaget!
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeTors Maj 24, 2007 12:59 pm

ROLIG NU ROLIG NU.....

hvis ud ikk mener kan du jo bare blive trukket fra milsim,
og fortsætte som normal spiller... det er jo bare at holdet er gået til milsim så vi skal have så mange med som muligt...
så du bliver slettet fra MILSIM listen og så må ud jo komme og sige så drenge nu er jeg klar...
indtil da tænker jeg bare ikk på dig når der skal arrangeres MILSIM det er for at gøre det nemmere....
du er da på holdet endnu bare med den lille ting at selvf skal skaffes så hurtigt som muligt...




Så alle der har en lille chance for at have penge til det, gør det...

som sagt er jeg nød til at vide hvem der er klar og hvem der ikk er klar...
skriv herinde dem som ikk kan nå det hvor lang tid i skal ha så vi har det til at sætte kryds i kalenderen efter...
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeTors Maj 24, 2007 2:31 pm

man er sq da klar bare man har std. mags og de småting iorden
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeTirs Jul 24, 2007 2:14 am

Mulle_team.bad.ass.ball skrev:
man er sq da klar bare man har std. mags og de småting iorden
det gælder alle vi skal nok nå vores mål uden at man skal gå fra hus og hjem bil og at man skal sætte sig i gæld op over begge øre.det der er her på tråden må ses som en opfordring til dem der er til milsim.der er plads til alle der er på holdet. der er bare nogle der er mere aktive end andre,sådan er det jo. Shocked Shocked .OG DET DER ER SLÅET OP HER PÅ SIDEN ER TING VI HAR FUNDET UD AF DE ER NØDVENDIGE FOR AT FÅ DET BEDSTE SPIL NÅR VI ER TIL MILSIM.DET VAR TING MAN MED SAMME KUNNE SE AT DET HØRE TIL .NÅR MAN SPILLER MILSIM. Shocked Laughing

SGT.MADDOG.NK
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
T.C
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 75
Age : 45
Localisation : Right here
Registration date : 06/03/07

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeOns Jul 25, 2007 12:58 am

TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
Mulle_team.bad.ass.ball skrev:
man er sq da klar bare man har std. mags og de småting iorden
det gælder alle vi skal nok nå vores mål uden at man skal gå fra hus og hjem bil og at man skal sætte sig i gæld op over begge øre.det der er her på tråden må ses som en opfordring til dem der er til milsim.der er plads til alle der er på holdet. der er bare nogle der er mere aktive end andre,sådan er det jo. Shocked Shocked .OG DET DER ER SLÅET OP HER PÅ SIDEN ER TING VI HAR FUNDET UD AF DE ER NØDVENDIGE FOR AT FÅ DET BEDSTE SPIL NÅR VI ER TIL MILSIM.DET VAR TING MAN MED SAMME KUNNE SE AT DET HØRE TIL .NÅR MAN SPILLER MILSIM. Shocked Laughing

SGT.MADDOG.NK


Okay okay,jeg kan godt se det. Men jeg har ikk std mags og den radio,og ja den vest osv. Er jeg så udelukket fra milsim eller ????
Mener selv jeg er klar til meste da. Er i gang med at spare op til et nyt gevær,mener selv det er det vigtigste lige pt.

Mangler 6mm lejer + stempel(stangen) og en mekker,for så kan jeg få samlet en bedere M120 box lol!
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeTors Jul 26, 2007 3:42 pm

T.C - T.B.A.B skrev:
TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
Mulle_team.bad.ass.ball skrev:
man er sq da klar bare man har std. mags og de småting iorden
det gælder alle vi skal nok nå vores mål uden at man skal gå fra hus og hjem bil og at man skal sætte sig i gæld op over begge øre.det der er her på tråden må ses som en opfordring til dem der er til milsim.der er plads til alle der er på holdet. der er bare nogle der er mere aktive end andre,sådan er det jo. Shocked Shocked .OG DET DER ER SLÅET OP HER PÅ SIDEN ER TING VI HAR FUNDET UD AF DE ER NØDVENDIGE FOR AT FÅ DET BEDSTE SPIL NÅR VI ER TIL MILSIM.DET VAR TING MAN MED SAMME KUNNE SE AT DET HØRE TIL .NÅR MAN SPILLER MILSIM. Shocked Laughing

SGT.MADDOG.NK


Okay okay,jeg kan godt se det. Men jeg har ikk std mags og den radio,og ja den vest osv. Er jeg så udelukket fra milsim eller ????
Mener selv jeg er klar til meste da. Er i gang med at spare op til et nyt gevær,mener selv det er det vigtigste lige pt.

Mangler 6mm lejer + stempel(stangen) og en mekker,for så kan jeg få samlet en bedere M120 box lol!
T C det eneste du skal er bare at melde når du er klar til milsim, dvs. når du har styr på de par små ting så er du jo klar Shocked he..he afro

SGT.MADDOG.NK cheers
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitimeFre Jul 27, 2007 12:13 am



Igen ingen sure miner men har man ikk den simple ting( std mags) så mangler man altså lidt endnu før man kan melde sig klar...Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Sponsoreret inhold





Til alle TBAB'er Empty
IndlægEmne: Sv: Til alle TBAB'er   Til alle TBAB'er Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til alle TBAB'er
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Annonceringer :: Nyheder-
Gå til: